Before I die

Cześć! Ostatnio zastanawiałam się nad rzeczami, które chciałabym zrobić przed śmiercią. Oczywiście jest tego masa, a w mojej głowie z minuty na minutę rodzi się coraz więcej pomysłów. Jak każdy człowiek mam wiele marzeń, do których realizacji dążę. Jedne z nich jest łatwiej zrealizować, a inne wymagają dużo czasu. Chciałabym przedstawić Wam kilka rzeczy, które pragnę zrobić przed śmiercią. Jest to tylko mała cząstka tego co siedzi w mojej głowie i o czym myślę pisząc ten post. Będę robiła wszystko co w mojej mocy, aby choć część tych rzeczy została wykonana. Na pewno większość z Was zastanawiała się nie raz o tym, co chciałaby zrobić przed śmiercią, o czym marzy. Teraz wystarczy tylko zacząć działać i dzień po dniu wykreślać kolejne punkty z listy.


36 komentarze:

  1. Dużo z Twojej listy pokrywa się z moją :) Moja ma ponad 100 rzeczy i kilka mam już odhaczone.
    Obserwuję i zapraszam na mojego bloga: http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre rzeczy z twojej listy, również znajdują się na mojej.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to mamy bardzo podobne cele :D
    Najbardziej jednak chce tatuaż! :D
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! :)
    Twoja lista bardzo mi się spodobała.
    I wiele rzeczy z tej listy pokrywa się z moimi :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow większość z Twojej listy zgadza się z moja której jeszcze nie mam ale mam pewne plany żeby takową stworzyć :) Fajny post, daje do myślenia, że powinniśmy korzystać z życia :)
    Pozdrawiam cieplutko http://izabelarejman.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna lista ;P I życzę Ci żebyś ją sukcesywnie wypełniała i może dopisywała nowe rzeczy żebyś miała czym napędzać swoje życie ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie większość też bym chciała ;)
    obserwuję ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w spełnieniu tych marzeń! Mam kilka takich samych rzeczy, które muszę zrobić przed śmiercią:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne postanowienia !
    Pływanie z delfinami <3 ! No to będziesz miała ciekawe życie ^^ i bardzo dobrze!
    ŻYCZĘ POWODZENIA W REALIZACJI!
    Pozdrawiam!

    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też chciałabym popływać z delfinami aaa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiałam się w jakim miejscu chcę swój tatuaż (bo niedługo stuka 18 i taki sobie chciałam prezent sprawić) i przez twój wpis już wiem! Mega podoba mi się to miejsce z tego zdjęcia, ale wiem, że okrutnie boli
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również chciałabym tatułarz :)
    Jeszcze jednak nie wiem jaki miałby być mój tatułarz..hmmm a ty wiesz co byś chciała sobie zrobić na ciele ? ? Czy jest to związane z tobą, czy to coś co po prostu Ci się podoba ? :)
    Pozdrawiam serdecznie, świetny post :) zapraszam do mnie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie myślałam dokładnie o tatuażu jaki chciałabym mieć ani o miejscu, w którym bym go zrobiła, jednak myślę,że byłby związany ze mną.

      Usuń
  13. Ja też mam taką listę. I jest naprawdę długaaaa.... :D Zrobić tatuaż, zwiedzić Disney World, ( czyli też twoje marzenia ) popływać w ciepłym, śródziemnomorskim morzu, zwiedzić choćby 2/3 świata, być na koncercie Bars and Melody... <3 I wieeele więcej. :)
    Obserwuję, masz świetny blog!

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo rzeczy z Twojej listy jest też na mojej ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe plany :D Również chciałabym w przyszłości zwiedzić Disneyland :D
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wpis jest piękny... Niektóre z Twoich pozycji sprawiły, że pojawił się na mojej twarzy uśmiech :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiele rzeczy z twojej listy znajdują się również na mojej :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i piękne marzenia :) mam nadzieję, że uda Ci się wszystkie spełnić :) ja niedługo spełnię jedno swoje - czeka mnie podróż do Włoch <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dawna myślałam o tej liście, a nadal jej nie zrobiłam haha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałabym zobaczyć Afryke!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chcę odwiedzić Disney land *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Delfiny <3 moje marzenie od dziecka :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam posty "Before I die". Świetna lista! Mam nadzieję, że wszystko uda Ci się zrealizować :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. życie krótkie, a marzeń do realizacji miliooony :-)
    może wspólna obserwacja? jeśli masz ochotę, daj znać u mnie ;D
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję:) - osoba bez avatarka, więc będę na końcu :D

      Usuń
  25. Nie trzeba tak pesymistycznie dodawać, ze przed śmiercią. Brzmi to strasznie! A, że przed śmiercią, to sprawa oczywista.

    OdpowiedzUsuń
  26. warto planować :) mam nadzieje że spełnisz wszystkie swoje cele!
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne marzenia :) Powodzenia :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bym chciała zwiedzić świat ;) fajne marzenia. Obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna lista, życzę spełnienia tych marzeń :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie listy to świetna sprawa! parę lat temu zrobiłam taką o tytule " co każda 16-latka zrobić powinna" , nawet nie wiesz ile frajdy sprawiło mi skreślanie, czy odhaczanie rzeczy już zrobionych!
    Zapraszam do mnie na nowego bloga (a w zasadzie nową nazwę ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Też robię taką listę, i kilka punktów nam się pokrywa. Na przykład ten o tatuażu, który w moim przypadku już jest zaliczony :)

    http://amoreses.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.
Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę. :)